Prijava
Neprijavljen | Prijava
Moja košarica
Št. igrač: 0
Skupaj: 0,00 €
Pojdi na blagajno

AKCIJSKA PONUDBA

Izdelki v akciji
BREZPLAČNA DOSTAVA PRI NAKUPU NAD 100,00 €.

email
info@mojekocke.si

Splošni pogoji

Splošni pogoji mojekocke.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). S spletno trgovino mojekocke.si upravlja podjetje DETACOM Tamara Koren Panger s.p. (matična številka 6473890000).

Ob registraciji v sistem mojekocke.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje mojekocke.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med trgovino in kupcem.
Iskanje izdelka
Izdelek lahko poiščete s pomočjo iskalnika, ki se nahaja zgoraj na sredini. Vpišite ključne besede ali šifre izdelkov. (Primer: avto ali 8070) V okvirček vpišete iskani izdelek in v osrednjemu delu zaslona se vam bodo izpisali iskani artikli s sliko in ceno. Izdelek lahko iščete tudi po tematskih kategorijah, ki so razvrščene na levi strani ekrana.
Košarica in blagajna
Košarica oziroma blagajna imata enako vlogo vsaki vaški trgovini, in sicer shranjujeta izbrane izdelke ter vam kažeta njihovo število ter ceno izdelkov. Vsebino košarice lahko pregledate vsak trenutek ter iz nje dodate ali odstranite izbrane izdelke. Izbranim izdelkom lahko spremenite količino s pritiskom na gumb za posodobitev. Glede na spremenjeno količino se preračuna celotna vrednost nakupa. Izdelke iz košarice lahko kadarkoli odstranite s klikom na gumb za »briši«.
Postopek nakupa
Če ste prepričani, da želite izdelke, ki jih imate v nakupovalnem vozičku kupiti, potem pojdite na blagajno. V primeru, da kupujete prvič opravite hitro in preprosto registracijo ter se prijavite. V naslednjem koraku potrdite naročilo. Temu sledi ažurna potrditev naročila s strani mojekocke.si, če so izdelki na zalogi oziroma informacija v kakšnem času so dobavljivi.
Dostava
Vse izdelke pošljemo v 1-3 delovnih dneh po prejemu vašega naročila, razen če je na izdelku napisan drugačen rok dobave. V kolikor naročite izdelke z različnimi dostavnimi roki upoštevamo najdaljšega. Ob sobotah , nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo, saj takrat ne delujejo dostavne službe. V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da jih vpišete pod opombe na dnu naročila. Informacije pa so možne tudi po e-pošti info@mojekocke.si. Prodajamo in dostavljamo izključno na področju Republike Slovenije. Izdelke, ki so pošli, vam bomo dobavili po predhodnem dogovoru z vami. Poklicali vas bomo po telefonu, oziroma vam pisali na vaš elektronski naslov.
Dobavljivost izdelkov
V primeru, da naročenega blaga ni na zalogi in ne bo dobavljivo, vas o tem obvestimo. V primeru predhodnega plačila izdelka, ki ne bo dobavljiv vrnemo denar.
Stroški dostave
Dostavo vršimo preko podjetja GLS. Cena dostave je 3,5 EUR - pri nakupu nad 100 EUR pa je dostava brezplačna.
 
Izdaja računa
Prodajalec DETACOM Tamara Koren Panger s.p. v paketu skupaj z naročenimi izdelki priloži tudi račun v papirnati obliki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasnejših podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Vzemi račun


Informacija o cenah in DDV
Vse navedene cene za izdelke so v evrih in imajo že vključen 22 % DDV. Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo.
Varovanje osebnih podatkov
Podjetje Detacom, Tamara Koren Panger s.p. potrebuje za korektno izpolnitev naročila nekatere vaše osebne podatke. Vse podatke bomo obdržali v tajnosti in jih nikoli ne bomo posredovali tretjim osebam. Za več informacij o tem poglejte kategorijo »Varovanje osebnih podatkov«, ki jo najdete v nogi strani.
Obveščanje
Spletna trgovina mojekocke.si vas bo po spletni pošti občasno obveščala o novostih, nagradnih igrah in ostalih zanimivosti. Ne bo pa to prepogosto, saj ne želimo, da bi bilo naše obveščanje vsiljivo ali nadležno. Če ne želite prejemati novic o novih izdelkih, akcijah in podobnem nam pišite na info@mojekocke.si in odstranili vas bomo iz mailing liste.
Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu v škatli z izdelkom. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
 
Varstvo potrošnikov
Pri prodaji spoštujemo Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).
 
Odstop od naročila oz. pogodbe
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok 14 dni teči z dnem, ko potrošnik pridobi dejansko posest nad blagom.
Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe iz 43.č člena ZVPot prenehajo obveznosti strank glede izpolnjevanja pogodbe ali sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje (vpiše se ime, fizični naslov ter, če je mogoče, telefonsko številko, številko telefaksa in elektronski naslov podjetja) o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov.
 
Vrnitev izdelka
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
 
Stvarna napaka:
Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da mora prodajalec potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen.

Obrazec za uveljavitev stvarne napake.
 
Reklamacija
Reklamacija artikla je mogoče s predložitvijo računa.
1. Če se je na vašem izdelku pojavila napaka, za katero ni kriva vaša nepravilna uporaba oz. napaka ni posledica vašega dejanja, lahko nam pošljete zahtevek za uveljavljanje reklamacije. Zahtevek pošljite na elektronski naslov info@mojekocke.si.
2. V elektronski pošti nam čim bolj nazorno pojasnite razlog za uveljavljanje reklamacije, da bomo čim lažje reševali vašo reklamacijo. Zraven zapišete svoje podatke (ime in priimek ter naslov) ter kontaktno številko, kamor vas bomo lahko obvestili o poteku reševanja reklamacije.
3. Za reklamiran izdelek bomo naročili prevzem paketa. Zraven paketa priložite kopijo računa ter vaše podatke in opis napake izdelka. Prosimo vas, da izdelek zapakirate v primerno zaščitno embalažo, da bo prispel do nas nepoškodovan.
4.. Ko bo izdelek z vso pripadajočo dokumentacijo prispel na naslov podjetja DETACOM Tamara Koren Panger s.p., ga bomo pregledali. Glede na vsebino opisane napake ter glede na ugotovitve reklamacijskega pregleda, vas bomo v čim krajšem možnem času kontaktirali in vas seznanili z nadaljnjim postopkom. Tekom postopka lahko ponudimo popravilo izdelka, zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine vključno s stroški pošiljanja, ki so nastali ob naročilu.
 
Hramba pogodb
Vse sklenjene pogodbe se hranijo na sedežu podjetja DETACOM Tamara Koren Panger s.p..
Rok veljavnosti ponudbe
Cene veljajo do objave novih cen v spletni trgovini.
Podatki na straneh
Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev kot tudi pogojev spletne trgovine . Napake so možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti.
Veljavnost naročila
Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje! Kupec lahko odstopi od pogodbe v 14-ih dneh po prejemu blaga. V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga lahko odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oziroma telefon.
Odveza odgovornosti
Upravitelj spletne trgovine mojekocke.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na straneh. Kljub temu, pa se lahko zgodi, da pride do neskladja med ceno na spletni strani in aktualno ceno. V tem primeru vas bomo obvestili in težavo poskusili rešiti v obojestransko zadovoljstvo. Čeprav se mojekocke.si trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti storitev.
Nagradne igre
Organizator nagradne igre je družba DETACOM Tamara Koren Panger s.p., Korte 58, 6310 Izola.
  • Udeleženec nagradne igre je lahko le fizična oseba
  • Dobitnike nagrad določi naključna funkcija računalniškega izbora, organizator ali kakšni drugi vnaprej določeni pogoji.
Pravica sodelovanja v nagradni igri
Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Pravila
Rezultat žreba ali razglašen zmagovalec dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.

Obveznosti izžrebanca
Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel, če ni tako posebej dorečeno. Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta na info@mojekocke.si) posredovati svoje osebne podatke - ime, priimek, naslov, e-naslov, telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v treh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade. V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitnik pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.

Varstvo osebnih podatkov
Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v foto materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

Objava pravil nagradne igre
Udeleženci nagradne igre s sodelovanjem v nagradni igri soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.
 
Pritožbe in spori
Podjetje DETACOM Tamara Koren panger s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem DETACOM Tamara Koren Panger s.p. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040 582009 ali po elektronski pošti na info@mojekocke.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@mojekocke.si ali pismeno na naslov DETACOM Tamara Koren Panger s.p., Korte 58, 6310 Izola. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.